Coffeehouse Thread

33 posts

Forum Read Only

This forum has been made read only by the site admins. No new threads or comments can be added.

OMG, Free TechNet Subscriptions!

Back to Forum: Coffeehouse
  • User profile image
    SlackmasterK
  • User profile image
    Dr Herbie

    Appears to be for US customer's only (shipping address details US only).

    So is this an offer, or an error on the site?

     

    Herbie

  • User profile image
    intelman

    Apparently ArsTechnica says this is real...it lasts until Sept 30th. Free Technet + DreamSpark = Wonderful.

  • User profile image
    blowdart

    Dr Herbie said:

    Appears to be for US customer's only (shipping address details US only).

    So is this an offer, or an error on the site?

     

    Herbie

    Nope, it's UK and Canada as well, you just need a different link.

    (And what was the point of a URL shortener here? It's not like you're limited by space)

  • User profile image
    Dr Herbie

    blowdart said:
    Dr Herbie said:
    *snip*

    Nope, it's UK and Canada as well, you just need a different link.

    (And what was the point of a URL shortener here? It's not like you're limited by space)

    Ooh!  Ok ... getting that then.

    Herbie

     

  • User profile image
    Dodo

    Dr Herbie said:
    blowdart said:
    *snip*

    Ooh!  Ok ... getting that then.

    Herbie

     

    Expiration Date: 1/1/1900

    Is that normal? =o

    Or am I going to benefit from a y2k bug in the site and get an unlimited subscription?

  • User profile image
    Dr Herbie

    Dodo said:
    Dr Herbie said:
    *snip*

    Expiration Date: 1/1/1900

    Is that normal? =o

    Or am I going to benefit from a y2k bug in the site and get an unlimited subscription?

    Fingers crossed ...

    Herbie

  • User profile image
    ZippyV

    I hate Microsoft.

  • User profile image
    spivonious

    ZippyV said:

    I hate Microsoft.

    WTF? Why are they giving these away?

     

    btw, it appeared to work for me.

  • User profile image
    justth3fax

    spivonious said:
    ZippyV said:
    *snip*

    WTF? Why are they giving these away?

     

    btw, it appeared to work for me.

    Worked for me as well...

  • User profile image
    Bass

    WTF is a "Consumer Pilot"? Is this a real Tech Net subscription or an invitation to receive spam?

  • User profile image
    Dr Herbie

    Bass said:

    WTF is a "Consumer Pilot"? Is this a real Tech Net subscription or an invitation to receive spam?

    Appears to be a real subscription (although apparently only for a short time).  I could access the product download page (and I could have downloaded something if IE8 hadn't choked when trying to install the donwloader).

    I'll be monitoring incomming email to determine if I start getting spam from this.

    Herbie

     

  • User profile image
    spivonious

    I'm in but I can't get any keys. MS may have already shut it down.

  • User profile image
    OrigamiCar

    spivonious said:

    I'm in but I can't get any keys. MS may have already shut it down.

    I'm getting the following when trying to submit my information

    "Error

    We are unable to validate your customer information and proceed with your order at this time. "
    I think maybe they've shut it down already, because my account is a real one (and has been used to purchase MSDN and other stuff)

  • User profile image
    spivonious

    OrigamiCar said:
    spivonious said:
    *snip*

    I'm getting the following when trying to submit my information

    "Error

    We are unable to validate your customer information and proceed with your order at this time. "
    I think maybe they've shut it down already, because my account is a real one (and has been used to purchase MSDN and other stuff)

    Or maybe their servers are just getting overloaded?

  • User profile image
    rodneyMc

    spivonious said:
    OrigamiCar said:
    *snip*

    Or maybe their servers are just getting overloaded?

    I made a copy of the "Review My Order" so maybe later I can submit it since it basicly is a purchase agreement.

    Same thing with me getting the Error message after trying to submit.

  • User profile image
    Dodo

    spivonious said:

    I'm in but I can't get any keys. MS may have already shut it down.

    The keygen is kinda broken, it takes some time until they appear in the product key list. If you click too often, there will be like 10-20 keys in your list, because that's running in the background or something.

  • User profile image
    Yggdrasil

    We don't have any 140-character limit here, so why bother with the URL shortener? It just makes it harder to know what we're getting into before clicking.

Conversation locked

This conversation has been locked by the site admins. No new comments can be made.